لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کنترل تردد هوشمند خودرو

کنترل تردد هوشمند خودرو

برای مشاهده یک کلیپ کوتاه در مورد سامانه هوشمند کنترل تردد خودرو اینجا کلیک نمائید

سامانه هوشمند کنترل و مدیریت هوشمند پارکینگ از ترکیبی از سخت افزارها و نرم افزارها تشکیل یافته است تا کنترل ورود خروج خودرو ها  به پارکینگ های مجتمع مسکونی و سازمانها و ... را با استفاده از به دو روش زیر انجام میدهد تا ضمن نظارت کافی بر ورود و خروج خودروها به محوطه از بروز مشکلات مختلفی مانند سرقت ، خرابکاری ، جابجائی اموال و ... جلوگیری نموده و امنیت ساختمان را تامین نماید :  

- با استفاده از فناوری RFID   در فرکانس برد بلند UHF 

- با استفاده از فناوری پردازش تصویر دوربین های پلاک خوان

در هر دو روش فوق ، هر یک از اجزای تشکیل دنده این سامانه ، نقش مشخصی را در کنترل و مدیریت هوشمند خودرو بر عهده دارند . شناسائی خودروها ، دریافت امواج رادیوئی ، ثبت وقایع ، پردازش اطلاعات و ... بر عهده داشته و باعث می گردند تا با اعمال مدیریت پویا ، کنترل محوطه پارکینگ را در اختیار قرارگیرد .  

افزایش امنیت مکان و امنیت خودروها با اعمال نظارت هوشمند و آنلاین ، اطلاع آنلاین از ظرفیت خالی پارکینگ ، باز و بسته شدن اتوماتیک درب یا راهبند بدون نیاز به نگهبان ، کنترل کامل  محدوده طرح ترافيک ، سهولت در امر کنترل ورود خروج ، ثبت هوشمند تمام وقایع ، کنترل عدم خروج خودروهاي ممنوع الخروج ، رديابي خودروها و ... نمونه ای از مزایای استفاده از این فناوریها می باشد .

شرکت سامانه های هوشمند توتکو  با نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه پیاده سازی سیستم های کنترل تردد هوشمند خودرو اقدام به اجرای صفر تا صد پروژه های مربوط به کنترل تردد خودرو ب شرح زیر می نماید :

- فروش و خدمات پس از فروش ، نصب و راه اندازی انواع راهبندهای الکترونیکی در انواع مختلف راهبندهای میله ای ، راهبند های ستونی ، جک های بازوئی و ...

- پیاده سازی سیستم کنترل تردد هوشمند با استفاده از فناوری  RFID در فرکانس UHF و انجام تعاریف مربوط به تگ های بر چسب شیشه ای و تحویل کامل آن .

- پیاده سازی سیستم کنترل تردد هوشمند با استفاده از فناوری  پلاک خوان همراه با نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته پلاک خوان

- پیاده سازی سیستم نرم افزاری یکپارچه در هر دو روش RFID و پلاک خوان جهت کنترل ورود خروج و مدیریت پارکینگ 

لیست برخی از پروژه های انجام یافته توسط سامانه های هوشمند توتکو عبارتند از 

- پیاده سازی سیستم کنترل تردد هوشمند خودرو در پارکینگ ایستگاه متروی تبریز

- پیاده سازی سیستم کنترل هوشمند خودرو در مرکز همایش های بین المللی تبریز

- پیاده سازی سیستم تردد هوشمند خودرو در دانشکده مدیریت صنعتی تبریز

- پیاده سازی سیستم کنترل هوشمند خودرو در شهرداری صوفیان

- پیاده سازی سیستم کنترل تردد و راهبند بازوئی و جک الکترونیکی مجتمع مسکونی عتیق تبریز 

 تصاویر پروژه های انجام شده مذکور در صفحه گالری تصاویر سایت قرار داده شده است .