لطفا چند لحظه صبر کنید ...
پیاده سازی گیت های حفاظت الکترونیکی  x-ray

پیاده سازی گیت های حفاظت الکترونیکی x-ray

اطلاعات بیشتر در زمینه فن آوری ایکس ری (X-RAY) 

دستگاه  های ایکس ری (X-RAY) از ابزارآلات حفاظت الکترونیکی هستند که با استفاده از اشعه ایکس (X) ، از اجسام و اشیاء مختلفی که از داخل آن عبور می‌کنند، تصویر برداری یا اسکن کرده و تصویر وسایل در مانیتوری که در کنار دستگاه قرار دارد، نمایش داده می‌شود . از فناوری ایکس ری برای شناسایی و ردیابی اجسام جعبه ها و ساکها و یا تشخیص فلزات و مواد منفجره ، سلاح های سرد و گرم ، مواد مخدر و ... استفاده می شود و تمامی محتویات بسته‌های مختلف را تشخیص می دهند . امروزه در غالب جاهای حساس امنیتی مانند فرودگاهها ، سالن های جلسات ، گمرکات ، ورودی شخصیت های عالی سیاسی و ... از این فناوری برای ایجاد امنیت و کنترل محوطه ها مورد استفاده قرار می دهند .

فروش، نصب و راه اندازی و پشتیبانی دستگاه های حرفه ای فلزیاب درانواع مختلف  دستگاههای بازرسی ایکس ری کیف و چمدان ، دستگاه بازرسی ایکس ری نفر رو و راکتهای فلزیاب و پیاده سازی سیستمهای کنترل امنیتی مدرن با قابلیت پیاده سازی سیاستهای امنیتی مورد نیاز قا بل استفاده در ادارات ، سازمانها ، هتل ها ، مجموعه های ورزشی و ...   با بیش از یک دهه فعالیت از جمله فعالیتهای سامانه های هوشمند توتکو می باشد.

فیلم آموزشی نحوه اسکن دستگاه بازرسی ایکس ری (X-RAY) چمدانی برند ZKTeco

فناوری به کار گرفته شده در سیستمهای کنترل حفاظت الکترونیکی فناوری X-ray  می باشد که امکان کنترل و مانیتورینگ تجهیزات و ابزارآلات ممنوعه را فراهم می نماید. این دستگاهها با ابعاد و قابلیتهای متفاوت ، شرکت سامانه های هوشمند توتکو را در ارائه خدمات مورد نظر کارفرما توانمند ساخته است

توضیح اینکه تصاویر پروژه های انجام شده مذکور در صفحه گالری تصاویر سایت قرار داده شده است .