لطفا چند لحظه صبر کنید ...
اجرای پروژه های مبتنی بر فناوری RFID

اجرای پروژه های مبتنی بر فناوری RFID

برای مشاهده  یک فیلم کوتاه از کاربرد فناوری RFID  اینجا کلیک فرمائید

  امروزه فناوری RFID نقش بسیار مهمی را در چرخه تولید ، مصرف و نیز فروش محصولات کارخانجات و سازمانهای دولتی ایفا می نماید طوری که ایجاد یک چرخه منظم و شفاف از یک محصول را از مرحله تولید در کارخانه تا مرحله فروش و خدمات پس از فروش ایفا می نماید .

فناوری پیشرفته  RFID این امکان را فراهم می سازد تا با استفاده از عمل شناسایی توسط فرکانس رادیویی ، کار شمارش موجودی کالاها و محصولات تولیدی کارخانجات یا کالاهای موجود در فروشگاه را به مطلوبترین شکل و بدون خطای انسانی و با کمترین هزینه ممکن انجام دهد و در نهایت گزارشات متنوعی را از امورات روزانه مجموعه تولیدی یا فروشگاهی از قبیل میزان فروش ، میزان تولیدی ، میزان موجودی انبار و ... به صورت آنلاین و لحظه ای ارائه نماید .   

 بهره وری بالا ، جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان ، جلوگیری از سرقت و مفقودی کالا  ، امکان ثبت دقیق و با جزئیات ورود و خروج محصولات ، انبارگردانی های سهل و دقیق ،  جلوگیری از اختلاف حساب و دست یابی به آمار و اطلاعات دقیق روزانه به صورت آنلاین از مزایای بکار گیری فناوری RFID در صنعت ، پزشکی ، دامپروری ، کشاورزی و تجارت و ... می باشد .

شرکت سامانه های هوشمند توتکو با علم به اهمیت موضوع در حال و آینده به این مقوله ورود کرده و با توجه به نیازهای مشتریان بهترین راهکارها را ارائه می نماید :

با تامین و پیاده سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز از قبیل تگ RFID ، ریدر   RFID و نیز  نرم افزار RFID  ، این شرکت قادر است با طراحی و پیاده سازی پروژه های عملیاتی متنوع در هوشمند سازی کسب و کار با استفاده از فناوری RFID در هر یک از  زمینه های زیر اقدام نماید :

  - انبارداری و کنترل اموال  هوشمند
  -
کنترل خط تولید هوشمند
  -
حفاظت پرسنلی و فیزیکی مراکز حساس
  -
مدرسه هوشمند
  -
داروخانه هوشمند ( کنترل فروش ، موجودی و تاریخ مصرف )
  -
فروش طلا و جواهرات هوشمند ( کنترل فروش و کنترل موجودی )
  -
مدیریت هوشمند هتل و مراکز رفاهی تفریحی
  -
مدیریت هوشمند بیمارستان و مراکز درمانی
  -
مدیریت هوشمند استخر و مجموعه های ورزشی
  -
مراقبت از سالمندان , ...

برای مشاهده پروژه های اجرا شده توسط این شرکت به گالری تصاویر مراجعه فرمائید .