لطفا چند لحظه صبر کنید ...
مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی سیستمهای نظارت تصویری

مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی سیستمهای نظارت تصویری

 

پیاده سازی سطوح مختلف دسترسی از زمانهای قدیم مورد توجه مدیران دور اندیش و صاحبان مشاغل به خصوص در سازمانها و ادارات دولتی و بخش خصوصی بوده است که امر کنترل مجموعه تحت مدیریت را از نظر شفاف سازی ، حفظ منابع و دارائیها و مهمتر از همه امنیت فراهم میسازد که خوشبختانه امروزه مورد توجه خیلی از مدیران سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی می باشد .

یکی از مهمترین ابزارهای کنترل سطوح مختلف دسترسی ، پیاده سازی سیستم کنترل و نظارت تصویری هوشمند می باشد که یکپارچه سازی این سیستم نظارت تصویری با سیستم های کنترل دسترسی ارزش افزوده قابل توجهی در جهت تشخیص رفتارهای مشکوک و پرسه زدن افراد خرابکار در مناطق ممنوع الورود ایجاد می کند .

افزایش امنیت و احساس امنیت و آرامش خاطر  ، افزایش بهره‌وری در محیط کار ، ایجاد بازدارندگی و کاهش جرایم و سرقت ، محافظت از اطلاعات و جلوگیری از سرقت اطلاعات ، کاهش خسارت های مالی و امکان مدیریت و دسترسی از راه دور از جمله مزایای پیاده سازی چنین سیستمهای کنترلی جامع و علمی می باشد .

در یک سیستم نظارت تصویری هوشمند با استفاده از نرم افزار مدیریت تصاویر ، به صورت خودکار اقدام به شناسایی اشیا در نواحی مشخص میگردد ، استریم های ویدئویی جمع آوری و تبدیل به متا دیتا شده و سپس دسته بندی، ذخیره و انتقال داده می شود تا پردازش تصاویر از طریق یک الگوریتم ریاضی انجام گیرد . در این نوع سیستمها ، تغییرات محیطی بی اهمیت را که بصورت پیوسته در تصویر وجود دارند ، حذف می شوند. در صورت اقدام خرابکارانه و یا رفتار مشکوک از یک فرد خرابکار، هشدار دهنده های تعبیه شده در خروجی دستگاه فعال شده و شروع به عمل می نمایند.

استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل هوشمند ویدئو یا Intelligent Video Analytics  این امکان را فراهم می نماید تا بتوان یک چارچوب تحلیلی باز و قابل توسعه برای نرم افزار نظارت تصویری مبتنی بر رویداد فراهم نموده و موجب افزایش امنیت و افزایش بهره‌وری گردد . فناوری تجزیه و تحلیل هوشمند با استفاده از الگوریتم های ویژه، یک سیگنال ویدئویی دیجیتال را برای عملکرد مربوط به امنیت پردازش می‌کند و در اختیار مدیران مربوطه قرار میدهد .  تجزیه و تحلیل الگوریتم ثابت ، الگوریتم‌های یادگیری هوش مصنوعی ، سیستم‌های تشخیص چهره سه نوع تجزیه و تحلیل هوشمند ویدیویی هستند که با استفاده از این الگوریتمها می توان امنیت هوشمند را در یک سازمان پیاده سازی نمود .

در این سیستم ، تشخیص حرکت (Motion Detection)، ترسیم منطقه ممنوعه(Field Detection) ، تشخیص حرکات مشکوک ، تشخیص صداهای غیر معمول ، تشخیص عبور از خط و ... برخی از قابلیت های آنالیتیکی هستند که فوق العاده به مدیران سازمانها برای تامین امنیت کمک می کنند .

 شرکت سامانه های هوشمند توتکو ، پروژه های ارزشمندی را در این زمینه با موفقیت انجام داده و خوشبختانه توانسته است به اهداف مورد نظر کارفرمایان محترم دست یایند . مشاوره ، طراحی متفاوت و علمی ، پیاده سازی و اجرای استاندارد و امن همراه با فروش و خدمات پس از فروش دوربین های مدار بسته در زمینه سیستم های نظارت شهری ، دوربین های متحرک ضد انفجاری ، دوربین های صنعتی ، دوربین های پلاک خوان و نیز سیستمهای ذخیره سازی و انتقال تصاویر با استفاده از آخرین فناوریهای روز موجود در بازار از جمله این فعالیتها می باشد .

برای مشاهده پروژه های اجرا شده توسط این شرکت به گالری تصاویر مراجعه فرمائید .