لطفا چند لحظه صبر کنید ...
نصب و راه اندازی انواع قفل های دیجیتال

نصب و راه اندازی انواع قفل های دیجیتال

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  انواع و نکات مهم فنی  قفل های دیجیتال و قفل های برقی  و نیز  قفل های کمدی RFID و اثر انگشتی  و ... به منوی حفاظت الکترونیکی مرجعه فرمائید .

 

با پیشرفت و توسعه سیستمهای کنترل الکترونیکی ، قفلهای الکترونیکی یا قفلهای دیجیتال نیز به طرز وسیعی توسعه یافته و امروزه استفاده از این نوع سیستمها علاوه بر اینکه برای ایجاد امنیت و حفاظت الکترونیکی و هوشمند سازی بکار گرفته می شوند ارزش افزوده قابل توجهی برای اماکن و فضاهای مهم و حیاتی و آپارتمانهای لوکس و مجلل ایجاد می نماید .

استفاده از این سیستمها موجب مدیریت سهل و آسان رفت و آمدها ، فراهم نمودن امکان کنترل دسترسی سخت افزاری و نرم افزاری ، نگهداری سهل و آسان شده و در صورت استفاده از فناوری های ارتباطی ابزار لازم را برای مدیریت و کنترل از راه دور فراهم می نمایند .  قابلیت‌های اضافه این سیستمها مانند اتصال به وای فای به کاربر یا صاحب خانه اجازه می‌دهد تا رفت و آمد‌های خانه را حتی در صورت دور بودن از خانه تحت کنترل داشته باشد.

آموزش نحوه تعریف و تنظیم قفل دیجیتال برند zkteco

شرکت سامانه های هوشمند توتکو ، با دارا بودن نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای برتر و با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه نصب و راه اندازی انواع قفل های دیجیتال شامل قفل های دیجیتال تشخیص چهره ، قفل های دیجیتال اثر انگشت ، قفل های الکترونیکی کارتی RFID و رمز دار و نیز قفلهای دیجیتال کنترل شونده با اپلیکیشن های موبایل تحت سیستم عامل اندروید و IOS  از قبیل NFC و بلوتوث و ... در خدمت مشتریان گرامی می باشد .

نصب و راه اندازی قفل های کمدی استخری یا لاکر باشگاهی که امروزه برای حفاظت از لوازم شخصی موجود در کمدهای نصب شده در مکانهای عمومی از قبیل باشگاههای ورزشی ، استخرها و پارک های آبی ، خوابگاهها ، ادارات و ... مورد استفاده قرار می گیرند نیز جزو خدمات ارائه شده توسط این شرکت می باشند .

تصاویر مربوط به پروژه های انجام شده توسط شرکت سامانه های هوشمند توتکو در صفحه گالری تصاویر سایت قرار داده شده است .