لطفا چند لحظه صبر کنید ...
اکسس کنترل در نمایشگاه GITEX 2023

اکسس کنترل در نمایشگاه GITEX 2023

گام بلند شرکت HID برای به نمایش گذاشتن راه حل های ایمن، پایدار و آینده در نمایشگاه  GITEX 2023

شرکت HID Global  در نمایشگاه GITEX  سال 2023 که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار گردید با شعار راه حل های ایمن ، پایدار و آینده نگرانه ، آخرین نوآوری های خود را در زمینه صدور هویت امن و مدیریت هوشمندانه هویت به نمایش گذاشت . این شرکت که پیشرو در ارائه راه حل های هویتی قابل اعتماد در سطح جهان است و پیمانکار فروش و مدیریت بلیط های جام جهانی فوتبال روسیه و جام جهانی فوتبال قطر نیز بوده است  بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات  تشخیص هویتی از جمله تشخیص هویت افراد و اشیا با استفاده از علائم حیاتی از قبیل تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کف دست و همچنین تجهیزات مرتبط با فناوریهای تشخیص غیر بیومتریک مانند فناوری RFID و ... می باشد که قدرت خود را با ارائه آخرین دست آوردهای خود در زمینه تشخیص هویت دقیق افراد ، اشیاء و مکانها به جهانیان نشان داد .

این شرکت اثبات نمود که فناوری ارائه شده :

امن است

پایدار است

و آینده نگریهای لازم را در تولید این فناوری بکار گرفته است .

این شرکت با ارائه HID® FARGO® Connect™ -  اولین پلتفرم صدور کارت بومی ابری در صنعت - همراه با نوآوری‌های چاپ کارت مانند چاپگر کارت انتقال مجدد HID FARGO HDP6600 و چاپگر مستقیم به کارت DTC1500 را به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه راه‌حل صدور کارت را با افزایش امنیت ساده تر نموده است .

این شرکت همچنین راه‌حل‌های شخصی‌سازی کارت پرینتر جوهر UV و حکاکی لیزری HID ELEMENT™  خود را معرفی نمود که به‌طور خاص برای برآورده کردن نیازهای با حجم بالا و امنیت بالا برای سازمان‌های بزرگ مانند نهادهای دولتی و موسسات مالی طراحی شده‌اند. .

این سرکت با ارائه راه حل های تشخیص هویت فیزیکی و مدیریت دسترسی HID PIAM  روش جدیدی را ارائه نمود که با آن هزینه‌ها و خطرات مرتبط با ورود، نشان‌گذاری، مدیریت بازدیدکنندگان، مدیریت دسترسی و انطباق را به نحو چشم گیری کاهش می‌دهند.

همچنین شرکت HID Global با اخذ گواهی  GreenCircle  محصولات خود را از نظر صرفه جویی در انرژی و سایر ویژگیهای سازگار با محیط زیست ، تعهد و مسئولیت پذیری خود را در به رعایت چرخه عمر محصول و اثرات زیست محیطی به نمایش گذاشت .

این شرکت تضمین می‌کند متخصصان امنیت و فناوری امروزی ، برای ایجاد ایمن‌تر و محیط‌زیست‌تر نیاز دارند تا محیط های کاری دوستانه را که جهان به سمت آینده دیجیتالی تر حرکت می کند را فراهم نمایند .

با گسترش روزافزون دستگاه‌های تلفن همراه، HID نشان داد که چگونه راه‌حل‌های ابری آن راه‌های جدیدی را برای مدیریت هویت‌ها و پشتیبانی از فاکتورهای شکل جدید مانند گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌ها ارائه می‌کنند - بنابراین برای سال‌های آینده صدور شناسه و مدیریت آن ذاتاً آینده‌نگر است.

تولید امنیت و پایداری در DNA شرکت اچ آی دی گلوبال بوده و این گروه صنعتی همواره پیش تاز ارائه آخرین نوآوری های خود در ارائه راه‌حل‌های ایمن، پایدار و آینده نگرانه می باشد . HID که مقر آن در آستین، تگزاس است، بیش از 4500 کارمند در سراسر جهان دارد و دفاتر بین المللی را اداره می کند که بیش از 100 کشور را پشتیبانی می کنند..