لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جلوگیری از جعل سکه ها و اسکناس ها

جلوگیری از جعل سکه ها و اسکناس ها

استفاده از فناوری  RFID در جلوگیری از جعل سکه ها و اسکناس های کمیاب

شرکت HID Global  با استفاده از خدمات HID Trusted Tag راهکاری را ارائه نموده است که با استفاده از فناوری RFID از جعل سکه های کمیاب و اسکناسهای گرانبها جلوگیری نماید . در این فناوری این امکان بوجود آمده است که با استفاده از گوشی های هوشمند ، به سرعت و به راحتی اعتبار، درجه و وضعیت کلکسیون های PCGS   با استفاده از NFC تائید گردد .

شرکت Collectors Universe برای اولین بار سرویس HID Trusted Tag را با حدود 100000 سکه راه اندازی کرد و بازخورد بسیار مثبتی از مشتریان دریافت کرد. این شرکت در تخستین گام دو میلیون تگ HID Trusted NFC را که خریداری کرده  بود در بخش های وسیع تری از موجودی PCGS جاسازی شود.

برچسب‌های HID Trusted NFC با استفاده از منبت‌های مرطوب محتاطانه در جای سکه و اسکناس PCGS تعبیه می شوند . کلکسیونرها فقط تلفن خود را به نگهدارنده ضربه می زنند تا از طریق سرویس HID Cloud Authentication احراز هویت کلکسیونی خود را تأیید کنند. هر ضربه یک URL منحصر به فرد یک بار مصرف ایجاد می کند که به طور خودکار برنامه تأیید گواهی PCGS اختصاصی Collectors Universe را راه اندازی می کند یا یک مرورگر وب را برای نمایش اطلاعات مربوط به اصالت کلکسیون باز می کند. URL های یکبار مصرف به جلوگیری از جعل یا سایر تلاش ها برای دور زدن سرویس های HID Trusted NFC کمک می کند.

با این کار ، بازار سکه های کمیاب با بیش از 3 میلیارد دلار گردش مالی ، فناوری احراز هویت محصولات خود را  به سرعت برای جلوگیری از سکه ها و اسکناس های تقلبی بکار گرفته است . این فناوری برای مشتریانی که به دنبال اطمینان خاطر هستند که سرمایه ‌شان به سمت یک سرمایه گذاری قابل اعتماد می‌رود، آرامش خاطر را فراهم می‌کند.

سرویس های HID Trusted NFC به‌طور خاص برای موارد استفاده از اینترنت اشیا طراحی شده‌اند که از ترکیب فناوری NFC قابل اعتماد و خدمات احراز هویت ابری برای ایجاد تجربیات جدید و راحت برای مشتریان بهره می‌برند . احراز هویت محصول و محافظت از برند با استفاده از برخی از برنامه‌های کاربردی و تلفن‌های هوشمند موجب ساده‌ سازی فرآیندهایی که قبلاً دستی و کاغذی بودند گردیده و امکان تشخیص سهل و سریع محصولات تقلبی را از اصل فراهم نموده است  .