لطفا چند لحظه صبر کنید ...
مزایای اکسس کنترل در باشگاهها

مزایای اکسس کنترل در باشگاهها

مزایای اکسس کنترل در باشگاهها و مراکز تناسب اندام

استفاده از اکسس کنترلها در هوشمند سازی تمامی کسب و کارها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است . در باشگاههای ورزشی و مراکز تناسب اندام که عموماً دارای مشتریان خاصی می باشند استفاده از اکسس کنترل می تواند در کاهش هزینه ها ، حفظ مشتریان ، تسهیل کارها ، کنترل حساب و کتاب ، استفاده از امکانات ارزش افزوده ناشی از پیاده سازی باشگاه مشتریان ، کنترل منابع و ... نقش بسزایی را ایفا نماید . در اینجا پنج مزیت کلیدی سیستم های کنترل دسترسی  برای مراکز تناسب اندام ذکر میشود :

مدیریت ظرفیت :

در اغلب مراکز تناسب اندام ، ظرفیت استفاده از فضا و تجهیزات ورزشی موجود محدود بوده که پیاده سازی این سیستم ،  مدیریت مجموعه را کمک خواهد کرد تا با نظارت بر تعداد افراد موجود در ساختمان ، از شلوغ شدن باشگاه جلوگیری نموده و سیاستهای تشویقی متناسبی را برای توزیع وقت مشتریان اتخاذ نمایند . این امر با جاگذاری سیستم های کنترل دسترسی تشخیص چهره ، اثر انگشت و یا فناوریهای مبتنی بر RFID  به همراه استفاده از نرم افزار کنترل دسترسی مطلوب امکان پذیر خواهد بود .

دسترسی 24 ساعته :

فراهم نمودن امکان ورود خروج اتوماتیک پرسنل بدون بکارگیری افراد مشخص در پذیرش به صورت شیفتی ، میتواند محدودیت زمانی مراجعه اعضا به باشگاه را تسهیل و تسریع نماید که مورد رضایت مشتریان خواهد بود . این امر با استفاده از تجهیزات مناسب اکسس کنترل قابل پیاده سازی بوده و هزینه های پرسنلی باشگاه را نیز به نحو چشمگیری کاهش میدهد .

 شفاف سازی و پرداخت های سریع :

معمولا در یک باشگاه ورزشی ، اعضا به دو صورت ماهیانه یا جلسه ای اقدام ه پرداخت حق عضویت خود می نمایند که در هر دو صورت استفاده از نرم افزار کنترل دسترسی در کنار تجهیزات سخت افزاری منصوبه در باشگاه ، میتواند به کنترل پرداخت حق عضویت کمک کند که علاوه بر شفاف نمودن حسابهای افراد ، موجبات تسهیل در پرداختها را به دو صورت پرداخت الکترونیکی آنلاین و پرداخت آفلاین فراهم می نماید .

افزایش امنیت :

حفظ امنیت جانی و مالی مشتریان در زمانهای مراجعه نقش مهمی در اعتبار مراکز تناسب اندام به عهده خواهد داشت . از امنیت جانی افراد در مقابل تجاوز و سرقت به خصوص در تایم خانمها گرفته تا حفظ اموال در داخل کمدهای باشگاهی شامل کیف و کفش و لباس و حتی مدیریت پارکینگ خودرو  و ... با استفاده از سیستمهای کنترل دسترسی مطلوب فراهم میگردد تا مشتریان با خیال آسوده به ورزش بپردازند .

کاهش هزینه ها :

وقتی در یک مجموعه ای ، یک سیستم امنیتی ساختمان با کیفیت بالا نصب می شود تعداد افراد زیادی برای نگهبانی  ورودی و حفظ تجهیزات نیاز نخواهد بود . در این صورت اگر شخص غیرمجاز بخواهد وارد ساختمان شود، زنگ هشدار به صدا در می آید و تدایر امنیتی لازم اتخاذ میگردد . با بکار گیری ریدرهای اکسس کنترل افراد غیر مجاز ، امکان ورود به مجموعه را نخواهند داشت و هویت افراد در هنگام ورود تشخیص داده می شوند .

نتیجه گیری :

استفاده از سیستم کنترل دسترسی خودرو برای مدیریت پارکینگ باشگاه ، استفاده از دستگاههای حضور غیاب در ورودی جهت تشخیص هویت افراد و ثبت زمانهای ورود و خروج افراد مجاز و جلوگیری از عدم ورود افراد غیر مجاز با استفاده از گیت های تردد تعبیه شده ، استفاده از قفل های کمدی RFID  و جعبه های امانت RFID ،  استفاده از سیستمهای هشدار دهنده هوشمند ، استفاده از کارتهای اعتباری هوشمند و ... در کنار سیستم نرم افزاری تحت وب اکسس کنترل ضمن کاهش قابل توجه هزینه ها ، امنیت و اعتبار لازم را به مراکز تنسب اندام هدیه می دهد تا مشتری در هر زمان که دوست داشته باشد با خیالی آسوده به ورزش و تفریح مورد دلخواه خود بپردازد .